Search
Close this search box.
Άνθρωπος κοιτάει τρείς πίνακες με διαφορετικές αποχρώσεις
Don’t Skip | Νέα καμπάνια κατά της έμφυλης βίας
Στόχος της είναι να κάνει ορατό το φαινόμενο της έμφυλης βίας, ευαισθητοποιώντας και ενημερώνοντας την κοινωνία.

Η νέα μας πανελλαδική καμπάνια ενάντια στην έμφυλη βία είναι εδώ! Θυμίζουμε ότι η καμπάνια ξεκίνησε συμβολικά στις 8 Μάρτιου 2018. Η  Παγκόσμια Ημέρα των Γυναικών επιλέχθηκε ως σημείο εκκίνησης  για να τιμήσουμε τους πολυετείς αγώνες για την έμφυλη ισότητα.

Ακολούθησε η προκήρυξη διαγωνισμού ταινιών μικρού μήκους: «Νέες και νέοι δημιουργοί ενάντια στην έμφυλη βία». Με το διαγωνισμό καλούμε φοιτήτριες και φοιτητές, σπουδαστές και σπουδάστριες σχετικών σχολών καθώς και νέες-ους δημιουργούς, να αφηγηθούν μια ιστορία για τη βία κατά των γυναικών, αξιοποιώντας όποιο είδος καταγραφής τους εκφράζει (ταινία μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ, visual poem κ.ά.).

Από  τη Δευτέρα 14/5/2018, η καμπάνια μπαίνει σε τροχιά δημοσιότητας! Το κεντρικό της μήνυμα είναι: «Μην προσπερνάς  – Don’t Skip». Στόχος της, να κάνει ορατό το φαινόμενο της έμφυλης βίας, ευαισθητοποιώντας την κοινωνία, ώστε να μην προσπερνάμε τα καθημερινά περιστατικά, που βλέπουμε, ακούμε, υποψιαζόμαστε, γνωρίζουμε. Άλλωστε για την έγκαιρη και αποτελεσματική αντίδραση απέναντι στη βία κατά των γυναικών, είναι αναγκαία η συμβολή όλων μας.

Η καμπάνια θα έχει πανελλαδική εμβέλεια και θα περιλαμβάνει μια σειρά από πολύπλευρες δράσεις ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης απέναντι στο φαινόμενο της έμφυλης βίας στοχεύοντας στην καρδιά των κοινωνικών στερεοτύπων που τη συντηρούν και την αναπαράγουν. Θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του Ιουλίου και το υλικό της θα ανακοινώνεται από το site και τα social media του Κέντρου Διοτίμα.

**Η καμπανιά εντάσσεται στο πρόγραμμα SPEAK, που υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της εταιρίας Παπαστράτος, και στο σύνολό του περιλαμβάνει: α) παροχή δωρεάν νομικής βοήθειας σε γυναίκες με χαμηλά εισοδήματα, που υφίστανται ή έχουν υποστεί έμφυλη βία β) ενίσχυση της πρόληψης με την οργάνωση εργαστηρίων ενημέρωσης σε ανοιχτές ομάδες νέων ανδρών και γυναικών γ) πραγματοποίηση καμπάνιας ευαισθητοποίησης για το ευρύτερο κοινό.

share

πρόσφατα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο