Πολιτική της ΔΙΟΤΙΜΑ είναι να παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής, ψυχολογικής και νομικής υποστήριξης σε γυναίκες, όπως αυτές διασφαλίζονται με την εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) κατά το πρότυπο ISO 9001:2015.
Το ΣΔΠ έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί στον οργανισμό με γνώμονα την ικανοποίηση των χρηστών της και τη διαρκή βελτίωση τόσο του ίδιου του Συστήματος όσο και της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.
Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής η διοίκηση του οργανισμού παρακολουθεί τις εξελίξεις στον χώρο της ώστε να είναι σε θέση να παρέχει αποτελεσματικές λύσεις και υπηρεσίες που να εξασφαλίζουν την ικανοποίηση των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων καθώς και των προσδοκιών των χρηστών της.
Για τον οργανισμό η έννοια της ποιότητας περιλαμβάνει:
Ο Υπεύθυνος Ποιότητας είναι ο εκπρόσωπος με αρμοδιότητες να προετοιμάζει, συντονίζει, εκπαιδεύει και συντηρεί το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, ώστε να είναι σύμφωνο προς τα επιλεγμένα πρότυπα και προδιαγραφές. Ο Υπεύθυνος εμπορίας είναι υπεύθυνος να επιλύει όλα τα προβλήματα που αφορούν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και να επικοινωνεί με τους χρήστες για οποιοδήποτε θέμα αφορά την ποιότητα και ασφάλεια των υπηρεσιών.
Οι αντικειμενικοί στόχοι της επιχείρησης είναι:
Για την παρακολούθηση των Αντικειμενικών Στόχων Ποιότητας ορίζονται Δείκτες ποσοτικοί οι οποίοι παρακολουθούνται από τον Υπεύθυνο Ποιότητας και σε ετήσια βάση, στο πλαίσιο των Ανασκοπήσεων του ΣΔΠ.
Η πορεία των δεικτών απεικονίζει το βαθμό υλοποίησης των στόχων και είναι δυνατόν να οδηγήσει σε τροποποιήσεις του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Η Διοίκηση της εταιρίας δεσμεύεται να παράσχει όλους τους απαιτούμενους πόρους για την εφαρμογή και αποτελεσματική λειτουργία του ΣΔΠ.
ΑΘΗΝΑ, 15.07.2020
Μετάβαση στο περιεχόμενο