Θέση: αραβόφωνη/ος διερμηνέας
Τύπος: μερική απασχόληση
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Προθεσμία υποβολής: 22/02/2021
Ως μέρος της προσπάθειας ενίσχυσης της προστασίας των ευάλωτων ομάδων του προσφυγικού πληθυσμού που διαμένουν σε ανοιχτές δομές φιλοξενίας στην Ελλάδα, και ειδικότερα ατόμων που έχουν υποστεί ή αντιμετωπίζουν κίνδυνο έμφυλης βίας (όπως γυναίκες αρχηγοί οικογενειών, νεαρά κορίτσια κ.ά.), το Κέντρο Διοτίμα σχεδίασε και υλοποιεί με χρηματοδότηση της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) πρόγραμμα παρεμβάσεων που αφορά στην παροχή υπηρεσιών ολοκληρωμένης υποστήριξης και διαχείρισης περιστατικών έμφυλης βίας (GBV case management) και νομικής βοήθειας στην περιοχή της Αττικής, της Θεσσαλονίκης, της Λέσβου, της Κω, της Λέρου και της Χίου.
Για τις ανάγκες του συγκεκριμένου προγράμματος ζητείται αραβόφωνη/ος διερμηνέας για την υποστήριξη της ήδη υπάρχουσας ομάδας διαχείρισης περιστατικών έμφυλης βίας σε γυναίκες και άνδρες πρόσφυγες.
Απαιτούμενα προσόντα:
- Άριστη γνώση αραβικά.
- Άριστη γνώση της ελληνικής ή και αγγλικής (προφορική – γραπτή).
- Βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ και ίντερνετ.
- Προηγούμενη εμπειρία (και εθελοντική) στην παροχή υπηρεσιών διερμηνείας σε γυναίκες πρόσφυγες.
Περιγραφή εργασιών:
- Να μεταδίδει επακριβώς το περιεχόμενο και το ύφος της προφορικής επικοινωνίας.
- Να συνεργάζεται με υπομονή και σεβασμό με τις/τους εξυπηρετούμενους/ες ώστε να υπάρχει διασφάλιση ότι υπάρχει σωστή επικοινωνία και ότι οι εξυπηρετούμενοι/ες κατανοούν απόλυτα όλες τις συζητήσεις και διαδικασίες.
- Να συνοδεύει τις/τους εξυπηρετούμενες/ους μαζί με την/τον κοινωνικό λειτουργό ή ψυχολόγο όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.
- Να συνεργάζεται με όλα τα μέλη της υπόλοιπης ομάδας.
Για να υποβάλετε αίτηση στείλτε το βιογραφικό στο hr.diotima@gmail.comσημειώνοντας στο θέμα UNHCR_INT_THES. Παρακαλώ όπως φροντίσετε τα συνημμένα αρχεία να έχουν στο τίτλο το επίθετο και το είδος του αρχείου Name_CV.
Οι θέσεις μπορεί να καλυφθούν και νωρίτερα από την καταλυτική ημερομηνία σε περίπτωση που βρεθούν οι κατάλληλες/οι υποψήφιες/οι, λόγω της άμεσης ανάγκης υλοποίησης τους προγράμματος.